Dapoi a so fundazione in u 1963, Cheil General Hospital (CGH) & Women’s Healthcare Center hà guadagnatu una reputazione excelente di dà serviziu di qualità à i so pazienti.
L'ospedale Nanoori hà dui centri specializati per offre un trattamentu di l'articuli spinali è spine, è hà ghjucatu un grande rolu in queste duminii di a medicina coreana da quandu hà apertu e so porte in 2003.
L'Asan Medical Center (AMC) hè un ospedale multi-disciplinaru chì hè stata fundata in 1989 è u centru sanitario di punta a Fondazione ASAN, chì gestisce 8 altre strutture.
Originariamente fundata in 1991 cum'è clinica di ostetrica è ginecologia, u successu Spitalu di e donne di MizMedi hà purtatu à l'apertura di un hospitalu generale in Gangseo, ora cunnisciutu in u mondu cum'è iDream Clinic.
Hè cunsideratu unu di i principali ospedali in Corea di u Sud, rinumatu per e so facilità è a so dedizione à una cura avanzata è efficiente, cumpresi i tempi di aspittà brevi.
Hospital di l'Università Naziunale di Seoul (SNUH) face parte di u College of Medicine di l'Università Naziunale di Seoul. Hè un centru internaziunale di ricerca in salute cù 1.782 letti.
Stituitu in Busan, Corea, in u 1972, Wooridul Spine Hospital (WSH) hè specializatu in spine è procedure cunghjunte cun un enfasi in Tecnica di Chirurgia Minima Invasiva (MIST).
U Chaum Medical Center hè una clinica di benessere è longevità chì hè stata fundata in u 1960 in Seoul, in Corea di u Sud. I trattamenti includenu u "Sistema di Salute Triple", chì combina a saviezza di trè scole di medicina diverse cumprese a terapia orientale, pratiche occidentali è a medicina alternativa.