Dapoi a so fundazione in u 1963, Cheil General Hospital (CGH) & Women’s Healthcare Center hà guadagnatu una reputazione excelente di dà serviziu di qualità à i so pazienti.
L'ospedale Nanoori hà dui centri specializati per offre un trattamentu di l'articuli spinali è spine, è hà ghjucatu un grande rolu in queste duminii di a medicina coreana da quandu hà apertu e so porte in 2003.
Stituita in 2006, u Sporthopaedicum Berlino certificatu ISO 9001 hè specializatu in trattamentu di tutte e malatie articulare è di ferite è face parte di una rete clinica in tutta a Germania. Impiega solu i medichi di ortopedia è i medichi ortopedici più ben addestrati, sperimentati, riuniti regularmente da a rivista FOCUS cum'è "I migliori chirurgi ortopedici" in Germania.
U Tel Medical Center di Tel Aviv Sourasky, cunnisciutu prima cum'è Ichilov Medical Center, hè statu rinnuvatu in onore di u filantropu messicanu Elias Sourasky, chì l'investimenti sò stati usati per a custruzione di l'uspidale.
L'Asan Medical Center (AMC) hè un ospedale multi-disciplinaru chì hè stata fundata in 1989 è u centru sanitario di punta a Fondazione ASAN, chì gestisce 8 altre strutture.
Hospital di l'Università Naziunale di Seoul (SNUH) face parte di u College of Medicine di l'Università Naziunale di Seoul. Hè un centru internaziunale di ricerca in salute cù 1.782 letti.
U centru medicu Hadassah hè stata fundata in u 1918 da i membri di l'urganizazione sionista Woman di l'America in Ghjerusalemme è diventata una di e prime cliniche moderne di u Mediu Oriente. Hadassah hè cumpostu da 2 ospedali situati in diverse periferia di Ghjerusalemme, unu situatu in u Monte Scopus è l'altru in Ein Kerem.
L'ospitale hà 8 dipartimenti specializzati per trattà i pazienti in chirurgia estetica, FIV, oncologia, chirurgia generale, cardiologia, neurochirurgia, ortopedia e gastroenterologia. Più di 92.000 chirurgie sò realizate annu è hè diventatu unu di i spitali più avanzati di u Mediu Oriente.
U Centru Medico Herzliya hè stata fundata in u 1983 è hè una di e prime istituzioni mediche in Israele. Ogni annu più di 20.000 operazioni, 5.600 prucedure di chirurgia generale, è 1.600 procedimenti bariatrici sò realizati in l'uspidale.