U Memorial Ankara Hospital hè una parte di u Memorial Hospitals Group, chì eranu i primi ospedali in Turchia à esse ricunnisciutu JCI. U gruppu include 10 spitali è 3 centri medichi in parechje cità turche principali cumprese Istanbul è Antalya. L'ospitale hà una dimensione di 42,000m2 cù 63 policlinici, è hè unu di i più grandi ospedali privati di a cità.
U Tel Medical Center di Tel Aviv Sourasky, cunnisciutu prima cum'è Ichilov Medical Center, hè statu rinnuvatu in onore di u filantropu messicanu Elias Sourasky, chì l'investimenti sò stati usati per a custruzione di l'uspidale.
L'Asan Medical Center (AMC) hè un ospedale multi-disciplinaru chì hè stata fundata in 1989 è u centru sanitario di punta a Fondazione ASAN, chì gestisce 8 altre strutture.
Hè cunsideratu unu di i principali ospedali in Corea di u Sud, rinumatu per e so facilità è a so dedizione à una cura avanzata è efficiente, cumpresi i tempi di aspittà brevi.
Prestu l'Hospital Universitariu Chun Hyang di Seoul hè un hospital multidisciplinariu per esame è trattamentu di e diverse malatie, fundatu in u 1974 è situatu in Seoul. Ci hè quattru ospedali in Soon Chun Hyang Universety Hospital, chì si trovanu in tutta a Corea di u Sud.
Ajou University Hospital, which opened in 1994, dedicated to providing the best medical treatment and the most updated medical information to health care providers.
U centru medicu Hadassah hè stata fundata in u 1918 da i membri di l'urganizazione sionista Woman di l'America in Ghjerusalemme è diventata una di e prime cliniche moderne di u Mediu Oriente. Hadassah hè cumpostu da 2 ospedali situati in diverse periferia di Ghjerusalemme, unu situatu in u Monte Scopus è l'altru in Ein Kerem.
L'ospitale hà 8 dipartimenti specializzati per trattà i pazienti in chirurgia estetica, FIV, oncologia, chirurgia generale, cardiologia, neurochirurgia, ortopedia e gastroenterologia. Più di 92.000 chirurgie sò realizate annu è hè diventatu unu di i spitali più avanzati di u Mediu Oriente.
U Centru Medico Herzliya hè stata fundata in u 1983 è hè una di e prime istituzioni mediche in Israele. Ogni annu più di 20.000 operazioni, 5.600 prucedure di chirurgia generale, è 1.600 procedimenti bariatrici sò realizati in l'uspidale.
U Centru Medico Anadolu, stabilitu in u 2005, hè un hospitalu multispezialitariu ricunnisciutu da a JCI cun 268 letti di pazienti. I so cumpitenzi principali sò in oncologia (inclusi sub-specialità), chirurgia cardiovascular (adulta è pediatrica), trasplante di medula osseo, neurochirurgia, è a salute di e donne (inclusa l'IVF).