U Centru Medico Amburgo-Eppendorf (UKE) hè stata fundata in 1889 è hè una di e principali cliniche di ricerca in Germania è in Europa. L'ospitale tratta 291.000 ambulatori è 91.854 inpatienti annu.
U Memorial Ankara Hospital hè una parte di u Memorial Hospitals Group, chì eranu i primi ospedali in Turchia à esse ricunnisciutu JCI. U gruppu include 10 spitali è 3 centri medichi in parechje cità turche principali cumprese Istanbul è Antalya. L'ospitale hà una dimensione di 42,000m2 cù 63 policlinici, è hè unu di i più grandi ospedali privati di a cità.
Leech Private Clinic furnisce una grande varietà di servizii medichi è chirurgici chì varianu da Chirurgia Plastica à Oftalmologia. L'equipaggiu offre à i visitatori una atmosfera hoteliera è mette l'accentu nantu à u benessere di i so pazienti. A Clinica Privata Leech face parte di u gruppu SANLAS Holding, una di e prime imprese in a prestazione di servizii di salute in Austria.
U Tel Medical Center di Tel Aviv Sourasky, cunnisciutu prima cum'è Ichilov Medical Center, hè statu rinnuvatu in onore di u filantropu messicanu Elias Sourasky, chì l'investimenti sò stati usati per a custruzione di l'uspidale.
Hè cunsideratu unu di i principali ospedali in Corea di u Sud, rinumatu per e so facilità è a so dedizione à una cura avanzata è efficiente, cumpresi i tempi di aspittà brevi.
Prestu l'Hospital Universitariu Chun Hyang di Seoul hè un hospital multidisciplinariu per esame è trattamentu di e diverse malatie, fundatu in u 1974 è situatu in Seoul. Ci hè quattru ospedali in Soon Chun Hyang Universety Hospital, chì si trovanu in tutta a Corea di u Sud.
Dapoi a so prima apertura in 1999, Dream Plastic Surgery si sviluppò in un vestitu di chirurgia plastica assai ricunnisciutu, in termini di dimensione è di cumpetenze, per via di un crescita costante.
U centru medicu Hadassah hè stata fundata in u 1918 da i membri di l'urganizazione sionista Woman di l'America in Ghjerusalemme è diventata una di e prime cliniche moderne di u Mediu Oriente. Hadassah hè cumpostu da 2 ospedali situati in diverse periferia di Ghjerusalemme, unu situatu in u Monte Scopus è l'altru in Ein Kerem.
L'ospitale hà 8 dipartimenti specializzati per trattà i pazienti in chirurgia estetica, FIV, oncologia, chirurgia generale, cardiologia, neurochirurgia, ortopedia e gastroenterologia. Più di 92.000 chirurgie sò realizate annu è hè diventatu unu di i spitali più avanzati di u Mediu Oriente.
U Centro per a Chirurgia Plastica JK hè statu creatu in u 1998 è hè un primu stabilimentu specializatu in trattamenti di plastica, estetica è non-chirurgica. Hè cumpostu di 4 unità, ognuna dedicata à una zona medica specifica: u Centru di Chirurgia Plastica Spezializata, u Centru Esteticu, u Centru di Benessere è Rejuvinazione, è u Centru di Anestesia Safe.